gym
Meni

\

Grupne vježbe

Dobro društvo,vrhunska muzika,veliki broj raznovrsnih programa,odlična trenerica te ugodan ambijent dvorana jedan je od važnih stvari zašto smo toliko posjećeni.

Definiraj svoje tijelo,izbaci stres,reguliraj svoju težinu,utegni se i show može početi.Priključi se grupnim vježbama našeg gyma.

U ostavrenju Vaših ciljeva će Vam pomoči naša istruktorica

trainer

LUCIJA MATEŠIĆ

grupni treninzi

A za Vas smo pripremili sljedeče vrste treninga

Kako i sam naziv programa kaže “topljenje masnoće” to nam je i primarni cilj u ovom grupnom programu. Uz pomoć stepera i energične glazbe pokušavamo izvući maksimum iz svakog pojedinca koji dolazi na ovakav program.

Je program kojeg smo dizajnirali sa ciljem konstantnog napretka i djelovanja na targetirane mišićne skupine (definicija trbušnih mišića, podizanje i učvršćivanje stražnjice, zatezanje i definicija ruku/leđa, ciljano tretiranje celulitnih naslaga na nogama i stražnjici). Program je specifičan jer obuhvaća gotovo sve vrste aerobic programa (hi/lo workout, step, new body, intervalni trening) kao i vježbe koje se izvode uz pomoć raznih rekvizita kao sto su bućice, aerobic gume, male i velike lopte, itd. Efikasnost programa je bazirana na različitim stilovima vježbi koje ne dozvoljavaju organizmu da se navikne na samo jednu vrstu inteziteta što rezultira izuzetno visokim i stalnim napretkom u definicji tjela kao i u kondiciji.

HIIT metoda drastično skraćuje vrijeme treninga, povećava ukupan broj potrošenih kalorija i mišićnu izdržljivost, ubrzava metabolizam i čuva mišićnu masu. Trening je visokointenzivni intervalni trening koji se sastoji od razdoblja kratkog anaerobnog vježbanja s kraćim pauzama te predstavlja poboljšanu varijantu intervalnog vježbanja.

PAŽNJA – VAŽNO!

Nemojte zaboraviti da je HIIT trening vrlo zahtjevan način treniranja koji se ne može svakodnevno provoditi, koji traži zdravu i utreniranu osobu sa razumnim viškom kilograma, te vašu potpunu koncentraciju na treningu. Savjetuje se ne izvoditi ga više od tri puta tjedno, jer se u suprotnome povećava rizik od pretreniranosti, pogotovo ako taj dan radite i naporni trening za noge. Zato ako osjećate veći umor, bolje odmorite ili odradite klasičan aerobni trening niskog intenziteta. Važno je unositi dovoljnu količinu vode jer vaše tijelo uslijed velike potrošnje kalorija u kratkom vremenu može postati sklono grčevima – zato pijte prije, tijekom i nakon treninga. Kako bi izbjegli potencijalne ozljede ne zaboravite se prije treninga kvalitetno zagrijati a nakon treninga postupno ohladiti i rastegnuti. Osobe koje su jako pretile te one sa respiratornim, kardiovaskularnim i sličnim problemima trebaju izbjegavati HIIT trening. Zdravi početnici također ne trebaju odmah krenuti sa visokim intenzitetom, već se prvo trebaju priviknuti na vježbanje niskog intenziteta te zatim upornošću i kontinuitetom postupno doći i do HIIT-a. Ukoliko se odlučite isprobati HIIT trening vjerojatno ćete biti prezadovoljni rezultatima u relativno kratkom vremenu, a odmah po završetku takvog treninga hvatat ćete dah, obilno se znojiti i možda osjećati slabost u nogama

Core se doslovno prevodi kao srž, jezgra, a označava skupine mišiće oko područja našeg trupa i zdjelice na kojima radimo kroz ovaj program. Isti mišići pružaju stabilizaciju i potporu našem tijelu. Želite li izgubiti masne naslage i učvrstiti te oblikovati svoje noge, bedra i stražnjicu ovaj program je pravi izbor. Kroz program koristimo razne rekvizite koji ce nam pomoci da dodemo do zeljenog cilja.

Zabavnije je vježbati u paru!!! Isprobajte trening za dvoje!!! Na grupne vježbe možete dolaziti s partnerom, bratom, sestrom ili prijateljicom. Ponekad nam se teško motivirati kako bismo počeli vježbati redovito. Zasigurno je lakše ukoliko imamo nekog tko će vježbati s nama i biti nam podrška u trenucima kada želimo odustati.

Trening je mix step aerobika i vježbi snage. Aktiviramo cijelo tijelo radimo na kondiciji i na oblikovnju tijela. Jedan trening za sve.

Provjerite raspored grupnih treninga

Svi paketi

NazivOpisCijena
Grupni treninziNeograničeno u mjesecu250 KnZatraži
Grupni treninzi plus teretanaNeograničeno u mjesecu300 KnZatraži